13 Nisan 2016 Çarşamba

Şarkıların İyileştirici Gücü



Sürekli depresif olmak, bu beni daha iyi hissettirmiyor. Üstelik şöyle bir düşününce kimin derdi, kimin sıkıntısı yok ki şu dünyada. Ya da hangi sıkıntı bitmiyor ve hangi güzel gün sona kavuşmuyor ki. Bazı zamanlar hiçbir sıkıntı ve problemim olmuyor, o günlerde tadı tuzu olmayan bir yemeğe benziyor yaşamak. Bu sefer de her şeyin sıkıcılığından şikayet eder oluyoruz. Yani mesele şu şikayet etmek isteyen için her daim bir şeyler var şikayet edecek, dertlenecek eksiklikler. Ama işte, bugün güne depresif uyandım aslında, sıkıntıyı tam içimde hissediyorum, gözlerimi kapatsam uyuyamıyor açsam da herhangi bir şey yapacak güç bulamıyorum kendimde kalbimde karnımda kocaman bir boşluk hissediyorum. Bütün bu duygular etrafımı kuşatmışken Şu blogda şu yazıyla karşılaştım. Belki de eleştirmek için paylaştığı şarkıları dinleyince çok rahatladım. İşte bu şarkılar:

İsmail Yk-Allah Belanı Versin


İsmail Yk-Bas Gaza


Can Kan-Yaranamadım


Musa ve Gülşah-Çek Git Bebeğim Uzaklara



Bazen en olmaz dediğin şeyde neşeyi bulabiliyor insan J
Mesleğim psikolojik danışmanlık fakat terzi kendi söküğünü dikemez misali dert ve sıkıntı çukuruna düşünce orada rehin kalıyorum. 
Çıkamıyorum dışarı, birçok kişisel gelişim şeysini biliyorum. 
Bana derdini anlatan biri olsa %100 olmasa da bir şekilde o kişiye yardımcı oluyorum ama mesele ben olunca akan sular duruyor.
 Dünya donuyor bir andan sanki.
Hiçbir söylenenin hiçbir düşüncenin bir anlamı kalmıyor artık. 
Bunu nasıl aşacağımı da bilmiyorum. 
Madam Antoine dizisinde bizim danışman da aynısını söylemişti. 
Ben bütün bu teknikleri biliyorum o yüzden bana bu dediğin şeyler işe yaramaz gibi bir şeyler demişti.  
Aynı ben de o durumdayım işte. 
Farkındalık tek başına yeterli olmuyor, ekstra bir yardıma daha ihtiyaç duyuyor insan. 
Ama bende o da işe yaramıyor. 
Eğer bir şeye üzülmüşsem o durum değişmeden ya da ben bunu çözmeden sıkıntıdan kurtulmam için dışarıdan gelen her türlü nasihat etkisiz kalıyor. Mesele her ne olursa olsun, ona gösterilen sabır. Bütün gününü karartmamak da iyi olur, olursa eğer :)

Az önce yazdım gerçi bu şarkıları dinleyince neden bilmiyorum ama iyi geldi J çıktım o kara bulutların arasından. 
Hepinize musmutlu günler diliyorum :)

2 yorum:

  1. Yazıda adı geçen blog sahibi referans versigin yaziyi silmiş, okuyamadım. Ne demişti acaba ya ahahah bendeki de böyle bir delilik, merak ettim işte ne dedi acaba? Sgsgsgs.

    YanıtlaSil