16 Nisan 2016 Cumartesi

Uyuma!


Bugün metroya ya da tramvaya binerken kulaklığınızı çıkarın ve telefonunuzu yavaşça çantanıza veya cebinize koyun. 
Başınızı kaldırdığınızda elinde telefon olan ya da kulakları dolu olan insanlar göreceksiniz. 
Bugün ben bunu yaptım. 
Ben telefonun ekranına bakarken dünya nasıl da değişmiş. 
İnsanlar ne kadar da uzaklaşmış birbirinden. 
Bu yazıyı tramvayda yazıyorum. 
Az önce eleştirdiğim durumdayım yani. 
Biz gerçekten geliştik mi? 
Gelişiyor muyuz? 
Sosyal anlamda yeterli miyiz? 
Sosyal medyadan değil, gerçek anlamdaki sosyallikten bahsediyorum. 
Yakında başlayacak ya da ne bileyim belki de şimdi başladı. 
Sosyal anlamda ciddi sıkıntılı bir dünya bekliyor bizi. 
İnsanların birbiriyle konuşmadığı yazıştığı bir toplum. 
Neyse ki henüz yaşlılara yer verme erdemini tam kaybetmedik. 
Merhaba kendim. 
Uyan ve kendine gel. 
Bu eleştiri insanlara değil sadece, sana da. 
Başını kaldır yavaşça o ekrandan 
ve
uyan
gerçek dünyaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder