17 Nisan 2016 Pazar

Merhaba Kendim


Lisede ya da ilkokulda öğrendim bu bilgiyi. 
Önce kompozisyonu yazarsın sonra da ona uygun bir başlık koyarsın. 
Ben yayın girerken bunu çok uygulamıyorum. 
Bi başlık yazar ve devam ederim yazımı yazmaya. 
Bugün öyle olmadı. 
Bir başlık bulamadım çünkü. 
Bakalım yazının sonuna geldiğimde de aklımda bir şeyler şekillenir mi? 
Gün geçtikçe ruh halim mi düzeliyor ne? 
Bilmiyorum. 
Neyse yine de çok aceleci davranmayalım di mi? 
Dün, bir öğrencimden sevildiğimi duydum :) 
Bu çok güzel bir duygu. 
Bu duygu beni mutlu ediyor :) 
Bu bana iyi geliyor. 
Öyle işte. 
Sonra ne mi oldu? 
Dün bir kitabımı da bitirdim. 
Bu aralar kurgu kitapları okuyoruz. 
Yani bu ay. 
Hal böyle olunca daha bi kaç tane daha kitap bitirebilirim diye düşünüyorum. 
Birçokları gibi çok sık kitap bitirebilen biri değilim maalesef. 
İşimden dolayı mı emin değilim ama gün içerisinde kitaba ayırdığım vakit sınırlı kalıyor. 
Şöyle blog dünyasında gezerken bakıyorum. 
Bir sürü çelınçlar falan var. 
İnsanlar okuyor da üstelik. 
İmreniyorum ama olmuyor, o kadar okuyamıyorum. 
Gerçi yine geçen yıla göre artırdım okumamı diye düşünüyorum. 
Hayırlısı bakalım :) 
Şimdilik ben kaçıyorum. 
Başlık da "Merhaba Kendim" olsun 
;)
Not: Yayınlarıma koyduğum fotoğrafları pixabay'dan alıyorum. 
Bu sitedeki resimler telif hakkı olmayan resimler. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder