15 Nisan 2016 Cuma

Hasta-Pasta Paradoksu


"Hastayım hasta, canım ister pasta." nereden geliyor bu cümle acaba? :) 
Sizde var mıdır bilmiyorum ama bizim oralarda hasta olununca bu çok söylenir. 
Şöyle tahmin yürütürsek, eskiden pasta çok bulunan bir şey değildi. 
Hasta olununca da bu fırsatı değerlendirip pasta yenilebiliyormuş. 
Tabi bunu tamamen kafadan attım :) 
Yok öyle bir şey. 
Konuya böyle giriş yaptığıma göre hasta olduğumu anlamışsınızdır. 
Hastayım, gribim, cıvanım.... 
Hapşırıklar kardeşim, peçeteler yoldaşım oldu. 
Sesim değişti erkeğe döndü.
 Gözler kısık, her zaman bi anlamlı bakış...
 "At bir ilaç iyileş." dediğinizi duyar gibiyim. 
Yapacağım açıklama eczacı arkadaşların pek hoşuna gitmeyecek biliyorum. 
Lütfen lütfen taş atmayın.:) 
Şöyle ki: İlaçların o kimyasal yapısı beni korkutuyor. 
Ben daha çok alternatif tıbbı tercih ediyorum. 
Hasta olunca eczaneye değil aktara gidiyorum. 
Evin altındaki baharatçıyla arkadaş olduk o derece :) 
Yazımı sizlere şöyle güzel bir çay tarifi vererek bitirmek istiyorum.
Malzemeler:
1 adet çubuk tarçın
1 adet kök zencefil
1 adet elma
1 adet limon
Yapılışı:
Çubuk tarçın ve zencefili demliğimize koyuyoruz. Ardından Elma ve limonu dörde bölmek suretiyle demliğimizin üzerine ekliyoruz. Demliğimizi suyla dolduruyoruz. Ver ateşi kaynasın bundan sonra :) Demliğin içindeki su bittikçe ben tekrar su koyup kaynatıp kaynatıp içiyorum. Bitkilerin gücünden sonuna kadar faydalanıyorum anlayacağınız. :) 
NOT: Zencefil toz halinde olmadığı için boğazı yakmıyor.

------------------------------------

Tabi o gün içinde iyileşmiyorum ama vücuduma zarar vermeden sağlıklı bir şekilde antikorlarımı savaşa hazır hale getiriyorum.
Aja aja...! Fighting!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder