12 Nisan 2016 Salı

Mim: Merak Ediyorum?



Yine internette mim keşfine gittim ve buldum bir şeyler daha :) Sevdim ben bu işi.
Bu  mim takıntılarımız, sevdiğimiz ya da sevmediğimiz genel şeylerle alakalı. Başlayalım o zaman.

-------------------------------------------------------

TAKINTILARIM
Yoğurt ve ayran kokusuna, tenime değmesine tahammülüm yoktur. Çok kötü hissederim, bir nimet için bunu demek istemem fakat tiksiniyorum aslında. Bebeklikten gelen bir yememe sevmeme durumum var. Bunun yüzünden çok azar yedim çok örselendim. Beni sevmeyen insanların beni eleştirmek için, kötü göstermek için kullandığı bir kozdur bu benim yoğurt yememe meselem. Evet biliyorum! Yoğurt çok yararlı, evet biliyorum! ileride bebeğim için zararlı, evet biliyorum! yoğurt bulaşıklarını eşime yıkatıyorum. Ve hayır yoğurtu önüme koydukça onu sevmeyeceğim, ona alışmayacağım, ilgimi çekmeyecek. Beni sevmemek için, benimle uğraşmak için bu bahaneleri artık kullanmayın lütfen. Hayatımı daha tatsız, tuzsuz, huzursuz yapmak sizi mutlu ediyorsa buyurun devam edin ama benim mutsuzluğum sevdiklerinizin canını da yakıyor. Yakın zamanda bu yüzden zor günler geçirdim, zaten yazdıklarımdan da anlaşılmıştır. Yaklaşık bir aydır tadım tuzum yok. Ne istiyorum, ne istemiyorum neyi seviyorum, neyi sevmiyorum karışmış durumda. Daha yeni düzelir gibi olmuştu ama yine eski günlerime geri döndüm. Bütün gemileri yakarım diye korkuyorum.:) Bakalım hayırlısı.
Bir takıntım geldi aklıma, hani kapüşonlu mont ve ceketlerde kapüşon kısmı ters dönmüş oluyor ya, takıntım var, onu düzelteceğim. Bazen yolda yürürken tanımadığım insanlarınkini bile düzeltmek istiyorum o derece bir şey.
SEVDİĞİM ŞEYLER

  • Örgü yapmak
  • Kore dizisi izlemek
  • Okey oynamak
  • Batak oynamak
  • Boya yapmak
  • Film izlemek
  • Papatya çayı içmek(Aslında bitki çayı içmek)
  • Çok yemek seçiyorum ama yemek yemeyi de çok severim.
  • Papatya çiçeğinin kendisini de çok severim
  • Bu aralar çiçek bakmayı seviyorum.
  • Özellikle moralim bozuk olduğunda zeka küpünü yapmayı çok severim
  • Zeka ve akıl oyunlarını severim
  • Geometriyi severim.
  • Her türlü halk oyununu ama özellikle horonu çok severim
  • Stromae'yi çok severim, en sevdiğim şarkısı ise cancer 
Aklıma gelenler bunlar :)

SEVMEDİĞİM ŞEYLER
  • Takıntılar kısmında da yazdım aslında onu dışında
  • Kendilerini olduğundan zeki, akıllı ve çalışkan gösteren insanları sevmem
  • Kısacası samimiyetsiz insanları sevmem aslında :)
  • Mesele birinin benimle ilgili bir sorunu var, bunu doğruca gelip bana söylesin isterim. Öyle insanların içinde söyleyen ve hiç söylemeyen insanlardan zerre haz etmem. 
  • Çay veya kahve içerken çay kaşığının bardağın içinde olmasından ve şekerin çay tabağında olmasından hoşlanmam.
--------------------------------------

İsteyen herkes yapabilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder