17 Nisan 2016 Pazar

İçinizi Isıtacak Sıcacık Bir Film MİSS GRANNY

Bu film listeme nereden girmiş hiçbir fikrim yok ama iyi ki de girmiş :)
İzlerken birazcık ağlattı beni ama çokça da güldürdü.
Konusuyla ilgili fazla bilgi vermek istemiyorum.
Aile üzerine bir film ararsanız bu filmi size tavsiye edebilirim.
Ay!!!! :)
Çok tatlıydı ya :)
İşte bende hep böyle oluyor.
Bir şeyi çok beğeniyorum sonra da dilim tutuluyor.
Çok güzeldi, çok tatlıydı, izleyin tavsiye ederim demekten başka bir şey çıkmıyor ağzımdan.
Sanırım daha fazla kitap okumalıyım.
:)
Filme dönersek birkaç şey daha söyleyeyim madem.
Seçilen oyuncular çok iyiydi bence. Oyunculuklar tatmin etti.
Onun dışında başrol kızımızın kıyafetlerine BA-YIL-DIM.
Sanırım içimde yaşlı bir anane var :)
Gerçi beni de büyükannem büyüttü ;)
Filmden girdim başka şeylerden çıkıyorum farkındayım :)
Çavdar Tarlasında Çocuklar kitabında baş karakter vardı. Şimdi adı aklımda değil. Diyordu ki: Bir şey anlatırken konuyu dağıtmak güzel bir şey :) Bence de güzel şey :)
Bir konuya bağlı kalmak sınırlandıran bir durum bence.
Ha işte nerde kalmıştım. :)
Sanırım içimde yaşlı bir anane var :)
Kıyafetlerim, ev düzenleme tarzım, bazı şeyleri atamama huyum da ananeler gibi :)
Daha doğrusu ananem gibi :)
"O pet şişeyi niye çöpe atayım ki! Dışarı çıkarken soğuk su koyarım ben onun içine. O sökük çantayı da atamam :) Dikiş öğrenir dikerim ben onu. Eski örgü kazağımı da atamam. :) Sökerim paspas örerim ben onunla."
:)
Okuduğum dergide çöp olmayan çöpler üzerine bir yazı var :) Sanırım ondan da etkilendim biraz.
Hoş ben o dergiden önce de atamazdım ya birçok şeyi. Ha
Sanmayın ki şikayetçiyim. Ben memnunum bu halimden. :)
İşte öyle. Gecenin bir yarısı klavyenin başına geçince, beni susturacak kimse de olmayınca aldım başımı gittim.
Sonuç.
Film güzel tavsiye ederim izleyin. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder