18 Nisan 2016 Pazartesi

Her Güne Bir Fotoğraf #Gün8

Yıllar yıllar önce heves ettiğim ve yapmak istediğim bir şey vardı. 
30 günde 50000 kelime yazmak hayali.
Birçok işte olduğu gibi bunda da bir heves başladım ve bu iş de yarım bırakılmış işler listeme eklendi.
Gel zaman git zaman geçmiş zamanlı postlar paylaşmaya başladım.
Neden çünkü bir işi yarım bırakmayı sevmiyorum. 
Bu yüzden de kendimce bu yöntemi buldum. 
Bu planım hala devam ediyor. 
Ama şimdi bu durumu burada çok çok sınırlı sayıda okuyucuma ve kendime de itiraf ettiğime göre, şimdiden geçmişten gelecekten çeşitli çeşitli şeyler yazabilirim artık. 

Bu fotoğrafı nerede çektiğimi hatırlıyorum. 
Bir meslektaşımın evini ziyaret etmiştik. 
Ne zaman onun evine gitsem hayran kaldım, özendim. 
Evimin onun evi gibi olmasını istedim. 
Şimdi düşünüyorum da insan nasılsa evi de öyle oluyor. 
Ben o arkadaş gibi bir insan değildim. 
Bu yüzden de evim onun evi gibi olmayacak, benim evim Nagihan'ın evi gibi olacak. 
O arkadaşın evine benzetseydim de muhtemelen yaşanılan o mekan bana huzur vermeyecekti. 
Öyle işte. 
Uzuuun bir yazı yazarım ümidi ile başladım ama şimdi kalkmam gerekiyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder