13 Nisan 2016 Çarşamba

What If

Size çok severek izlediğim bir filmden bahsetmek istiyorum. Filmimizin adı What If. Filmde hoşuma giden yerlerden bahsetmek istiyorum.

Karakterler


Cahntry (Zoe Kazan)

Dalia (Megan Park)

Allan (Adam Driver)

Nicole (Mackenzie Davis)

Ben (Rafe Spall)

---------------------------------------


İlk karşılaşma :) Çok da romantik olmuyor :)

Bazı Replikler ver çok hoşuma giden :)
-----------
-Oh, Wallace, eğer gerçekten aşkın seni kötü biri yaptığını düşünüyorsan bence "Princess Bride" en sevdiğin filmlerden biri olmamalı.
*Bence alakası yok."Princess Bride" bir masal. Ve masallarda aşk seni asil ve cesur olmaya teşvik eder, Ama gerçek hayatta aşk yalnızca bencilce davranmanın bahanesidir. Yalan söyleyebilirsin, aldatabilirsin, kırabilirsin ama hiçbiri sorun değildir çünkü aşıksındır.
-----------------
-Kızarmış turşu söylediğine inanamıyorum.Turşu iğrenç bir şey. Turşu yapmak, aslında resmen mumyalamadır. Bir kavanoz turşu, salatalık mezarı gibidir.
*Tıp fakültesinde muazzam miktarda ceset tarumar ettim,Yani turşu yapmanın mumyalamayla aynı şey olmadığını biliyorum.
-------------------------

*Allan ve Nicole’ün tanıştığı geceyi hatırlıyorum, ve o içgüdüsel bağlarını Eğer şanslıysanız bu, hayatta başınıza bir kez gelir.Eğer şanslı değilseniz düğünlere gelip,benim gibi insanların bunun hakkında konuşmasını dinlersiniz.Ve hepimizin iflah olmaz birer romantik olduğunu düşünürsünüz.Aşk hakkında alaycı olmak çok kolaydır, fakat bu gece, bu çok zor. 


------------------------------------
*Senin başına gelen en kötü olay neydi?
-Ortaokuldayken annemi kaybettim.Göğüs kanseriydi.Her şeyin çok hızlı bir şekilde yerle bir olabildiğini, yaşayana kadar fark etmiyorsun.Güzel olan şeylerden asla vazgeçmek istememene neden oluyor.



Yaptıkları kaka muhabbetleri, birlikte yapılan her türlü saçmalık filmi çok şeker bir şey kılıyor :) Spoiler vermek istemiyorum ve bu film yazılarında da çok yeni olduğum için dikkatli bir şekilde bitiriyorum yazımı :) Kız kıza otururken izlenebilecek hoş bir romantik komedi :) İzleyin derim.Son olarak filmde çalan müzikleri gerçekten muazzam :) Benim gibi filmin müzikleri sizin için önem sırasında yukarılarda ise bu şeker filmi kaçırmayın derim :)


2 yorum:

  1. Vay canına ilk defa duyuyorum bu filmi, bizim Harry'yi başka rolde görmek heyecanlı bir deneyim olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşırdım bilmemene desem :) Çerezlik hoş bir film

      Sil