17 Nisan 2016 Pazar

Bu haftanın planında neler var? '170416 #1


Bundan daha önce bahsetmedim sanırım. Ben her hafta pazar günü bir sonraki haftanın yapılacaklarını planlar ve listelerim. Bu durum çeşitli işler yapmamı sağlıyor ve benim erteleme problemime bir çözüm oluyor. Tam emin olmamakla birlikte bu yaklaşık 4 yıldır devam ediyor. Planlayarak kitap okuyabiliyor, kaza namazlarımı kılabiliyor, Kur'an-ı Kerim okuyabiliyorum. Bundan sonra her pazar planlamamı paylaşmayı düşünüyorum. Hadi bakalım :) Bu hafta neler yapacağım?


1-Oruç tutmak

Son zamanlarda plana eklediğim bir ödev kendileri. Yıllardır biriken borç oruçlarımı not alıyorum ve an itibariyle 40'a varmış durumda borçlarım. Şimdi ölsem öte tarafa borçlu gideceğim ne yazık ki! İşte bu sebeplerden oruç tutmak artık planımın içinde ve bu hafta yapılması gereken bir ödev. :)


2-2 yaprak Kur'an-ı Kerim okumak

Rahmetli dayım vefat ettiğinde tek başıma bir hatim başlamıştım. Uzun zaman ertelemek belasından okumadım, okuyamadım. Artık planda varsa 2 yaprak okuyorum. :)



3- 1 cüz Kur'an- Kerim

Bu ise eşimle başladığım hatimden. O 26. cüze gelmiş, bense hala 16'dayım. :|


4-Kitaplar: Kitap almak konusunda hevesli olsam bile okumak konusunda çok zorlanıyorum. Plana eklemek en azından kitap okumama sebep oluyor. Normalde aynı anda bu kadar fazla kitap okumak çok iyi değil biliyorum ama kitap okuma şenliklerinden yarım yarım çok kitabım kaldı. İnşallah zamanla bunu 2'ye 3'e indirebilirim.











5-Bu hafta kişisel sayfama 2 yayın girme planım var. :) 



6-Puzzle yapmayı çok severim bu yüzden ona zaman ayırabilmem için planımın içine dahil oldu. :)


 

7-Poşetlik ve Etamin: Hanım dilendi bey beğendi örneğiyle poşetlik yapıyorum. Ve üzerine periyodik tablo işlediğim etamin bir çanta yapıyorum. 




8-Karikatür okumayı çok seviyorum. Sandıkiçi ise en sevdiğim. :)

9-Neler izleyeceğim?


The big bang theory

2 bölüm de anime- Sailor Moon-Yazısı için tık :) 

not:kitap fotoğrafları www.kitapyurdu.com adresinden, dizi fotoğrafları ve gifleri www.tumblr.com adresinden, diğer fotoğraflar ise pixabay.com adresinde alınmıştır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder