15 Nisan 2016 Cuma

Mim: Blogger Life


Bir şeyler yazmak istediğimde ve yazacak bir şey de bulamadığımda her zaman yaptığım şeyi yaptım yine :) Mim arayışına girdim ve buldum bir tane :) Seviyorum sorulara cevap vermeyi ne yapayım. Ben de böyle acayip bir insanım. Madem öyle başlayalım.
1-Blogger denilince aklınıza gelen 3 şey nedir?
Hım...
1-Kişisel yazılar: Yani bence blogger kendi sayfasında kendi dünyasını oluşturuyor. Kendini, düşüncelerini anlatıyor. Ya da ne bileyim benim beklentim bu yönde.
2-Güncellik: İyi bir blogger çok fazla ara vermeden paylaşımlarda bulunandır bence. Çalışkan bir Blogger benim en sevdiğimdir. Ama ne yazık ki ben öyle biri değilim. :) 
3-Özgünlük: Bunu da ancak kendi olarak başarabilir bir insan, bir blogger. Her birimiz farklı ve özeliz, özgünüz çünkü. Kendi olabilmeyi başarmış bloggerlar bu konuda iyiler. Ben de bu konuda çaba harcıyorum. Umarım oluyordur :O
2-Her temadan yazılarını en çok beğendiğiniz okumaktan bıkmadığınız bloglardan örnek verin desem?
Aklıma iki tane geldi. Birincisi elbette Nabrut blog yazmaya ara verdiğim zamanlarda bile ara ara girip okuyordum yazdığı şeyleri. Birçok konuda kendime yakın buluyorum. Düşünceleri ve zevklerini beğeniyorum. Şu ana kadar okumaktan bıkmadım. Severek takip ediyorum :)
İkincisi ise BeyazBegonvil . Tarzımız farklı olsa da sıkılmadan takip ediyorum. :)
3-Yeni blog yazmaya başlayan arkadaşlara verebileceğin öneriler neler?
Bu konuda tecrübeli ve uzman değilim ama özgün olmalarını söylerim sanırım. Sadece blog ya da sanal alemde değil her anlamda. Taklit hoş değil.
4-Hangi ülkede yaşamak isterdin? Ya da en çok gitmek istediğin mekanları yazabilir misin?
Doğduğum, büyüdüğüm ülke olan Türkiye'de yaşamak isterdim yaşıyorum da. Gitmek ve gezmek istediğim yerler de var elbet. Kıbrıs'ı çok merak ediyorum. Sonra Mekke'yi de merak ediyorum. Onun dışında Güney Kore görmek istediğim yerlerden bir başkası. Bunlar tabi yurt dışında yerler. Yurt içinde ise şu an tam da şimdi memleketim olan Trabzon'a gitmek isterdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder