12 Nisan 2016 Salı

Mim:Güney Kore Dizileri






Buradan yine mim buldum kendime :) Başlayalım madem

1-İlk izlediğiniz Kore dizisi/dizi hakkındaki yorumunuz?

Playfull Kiss: Kızın aşkına hayran kalmıştım. Bu diziden sonra Kim Hyun Joong'u asla sevemedim. Ne bileyim oyunculuğu hoşuma gitmedi sanırım. Ama diziyi çok beğendiğimi hatırlıyorum öyle ki bu giriş sayesinde Kore Dizisi tutkunu oldum çıktım :)

2-İlk oppanız, unniniz?
Siwon-Park Shin Hye 

3-OST'unu en beğendiğiniz dizi?
Aklıma ilk geleni söylüyorum. It's Okay That's Love dizisinin ost si

4-Oyunculuğunu en çok beğendiğiniz Koreli Aktör ve Aktrisler?
Kim Soo Hyun: Ağlayabilen nadir erkek oyunculardan bence, üstelik iyi de ağlıyor.
Gong Hyo Jin: İstisnasız her film ve dizisini hayranlıkla izliyorum. Bu kadının yeteneğine bayılıyorum.

5-İlk izlediğiniz Anime, ilk izlediğiniz Kore filmi?
İlk izlediğim anime Special A galiba, İlk izlediğim Kore filmi ise More Than Blue diye hatırlıyorum.

6-En son izlediğiniz Kore dizisi?
En son Madam Antoine dizisini bitirdim :) Bir rehberlikçi olarak psikoloji üzerine olan diziler ilgimi çekiyor bu da böyle oldu. Çeşitli psikolojik rahatsızlıklar üzerine çalışmaları da oldu. Bu yüzden de çok beğenerek izledim.

7-İlk izlediğiniz tarihi dizi?
Düşlerimin Prensi sanırım.

8-Ne kadar süredir Kore dizisi izliyorsunuz, bu süre zarfında kaç dizi devirdiniz? Aklınıza ilk gelen izlenmeli dediğiniz dizi?
2010 Aralık beri Kore dizisi izliyorum. 70'i aşkındır diye düşünüyorum belli bir yerden sonra saymayı bıraktım. Aklıma ilk gelen dizi Empess Kİ oldu. Fazla bölümü var fakat kaliteli ve güzel bir dizi.

9-Sıkıldığınız diziler?
19 vs 29 diye bir dizi vardı, en çok onda sıkıldım diye biliyorum. Ama şu an elimde sürünen ve bir sonraki bölümü izlemek için kendimde enerji bulmam gereken diziler de aşağıdaki gibidir:

  • Blood
  • Time Slip Dr.Jin
  • Romance Zero
  • Oh My Venus


10-Hangi dizi karakterlerine tekme tokat dalmak istediniz?
Hımmmmm hepsini hatırlayamasam da son izlediğim dizilerden Moorim School'da Wang Chi Ang karakterini onun babasını anasını tekme tokat dövmek isterdim. 

11-Sonunu beğendiğiniz ve beğenmediğiniz diziler?
It's Okay That's Love dizisinin sonunu beğenmiştim. City Hunter dizisinin sonunu ise çok havada bulmuş beğenmemiştim.

12-Dizi müzikleri hariç ilk dinlediğiniz şarkı?
Bigbang-Haru Haru sanırım.

13-Sevmediğiniz unni ve oppalar?
Kim Hyun Joong'u, Rain'i, Suzy'i sevmem. Başka vardır da şimdi aklıma gelmiyor.

14-Korece-Japonca-Çince?
Koreceye aşina olduğum için o elbette ama japonca da kulağa hoş geliyor. Çince'yi sevmiyorum. :)


--------------------------------


İsteyen yapabilir :) Etiket yapmıyorum :)


2 yorum:

  1. Mim çok güzel olmuş ellerine sağlık. Kim Hyun Joong'tan ben de hiç hoşlanmıyorum -_- Hatta bu konuda bir numaram kendisi :p Bir süredir bir şey izleyemiyorum, özellikle güncel dizileri takip edemedim, burnumda tütüyor o yüzden bu konuda mim yapmak bile iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. :) O zaman sana bol zamanlı bol Kore dizili günler diliyorum :)

    YanıtlaSil