18 Nisan 2016 Pazartesi

Her Güne Bir Fotoğraf #Gün7



"Sonra şunu söyledi Ahmed Ağa: Gardaşım, dedi, her köşeyi dönüşünde, her sokakta bir salih kimseye selam verirsin bu Konya'da... Sakın terk etme!..."



Konya'ya ilk geldiğim zamanlar geliyor aklıma. 
Hele o ilk gün ne de çok ağlamıştım. 
Ne işim var benim burada diye. 
Yazın sonunda geldim ben bu kurak iklime. 
Geldiğim yer ise Trabzon'du. 
Bol yağışlı, bol nemli, bol yeşilli ve bol dağlı 
😊 
Her yere bakınca yeşil görüyordum, şimdi ise sarı görüyorum. 
Etrafıma bakıyorum her yer düz, dümdüz. 
Komik gelebilir ama bu düzlük beni çok korkutmuştu o zamanlar. 
Bu şehre geldiğim ilk 4 ay benim için çok zordu. 
Yeni bir yere yeni bir yaşama alışmak çok zordu. 
Sonra ne mi oldu? 
:)
 Alıştım.
 Sevdim ben bu şehri.
 O insana huzur veren havası sardı beni, her yanımı.
 Ve kaldım bu şehirde. 
Güzel şehir vesselam.
 Görülmeye değer :) 
Yaşanılası. 
Sevilesi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder