13 Nisan 2016 Çarşamba

Kafamda Deli Sorular


Üzerimde spor yapmanın ve mutsuzluğun ağırlığı var.
 Hayat yolunda ilerlerken yol ayrımına geliriz ya arada. 
Ya biz seçim yaparız ya da başkalarının seçimde yer alırız. 
İşte tam da o ayrımdayım bugün. 
Başkasının seçimi olan kısımda. 
Kendimi en kötü senaryoya hazırlamışken yine de bir hüzün bulutu kapladı beni. 
Kafam benim değil bugün. 
Hayırlısı demekten başka bir şey de gelmiyor da elimden ama o "hayırlısı" korkutuyor beni.
 Korkularımla baş başayım. 
İçimde biriken kızgınlık ve kırgınlıkla beraber ne olursa olsun artık derken, olduğum yerde yorgunum artık. 
Yoruldum. 
"Yoruldum." 

2 yorum:

  1. Insaallah hayırlısı olmuştur, bunca yıldan sonra insan geriye dönüp baktığında her şeye dair başka bir görüşü olabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevzu tam olarak neydi hatırlamıyorum ama bir tahminim var. Bugün beni yoran her neyse o zaman da yormuş onu farkediyorum.

      Sil