12 Nisan 2016 Salı

İzlediğim Türk Dizileri

Evleneli çok olmadığı için ev işlerinde de tecrübesizim. Bir de evlenmeden önce elimi ne sıcak ne de soğuk suya değdirmeyen biri olduğum için hiçbir şeyden haberim yok. Yavaş yavaş öğreniyorum ev işlerini tabi ama alışkın olmadığım bir alan olduğu için kendileri, maalesef hiç sevmiyorum iş yapmayı. Tabi psikoloji ilmi almış biri olarak Davranışçı Kuramdaki amcalardan bazı şeyler alıyor ve uyguluyorum ne mi? Şöyle söyleyeyim, diyelim bulaşık yıkamam gerekiyor, bulaşık yıkamak burada hoşlanmadığım bir şey oluyor tabi :)Bulaşık yıkarken açıyorum kendime Türk dizilerini hem bulaşık yıkıyorum hem dinliyorum-izliyorum. Türk dizisi izlemek de burada hoşlandığım şey oluyor tabi. Böylece kendimi klasik koşullama yoluyla ev işi seven bir insan yapmaya çalışıyorum. :) Başarılı olma yolunda devam ediyorum. Artık bulaşık yıkamak denilince afakanlar basmıyor en azından. Gel gelelim iş yaparken izlediğim Türk dizilerine:
1-Kardeş Payı
Şu ana kadar izlediğim en kaliteli Türk dizisidir kendileri. 20 küsür bölüme geldim ama 35 bölüm olduğunu öğrenince de içim burkuldu. Daha uzun olsaydı eyiydi ama yapacak bir şey yok. Biz de elimizdekiyle yetinmeyi bilecek ve bu kaliteli ve güzel dizinin tadını çıkara çıkara izlemeye devam edeceğiz elbette.




2-Hayat Şarkısı






Hayat şarkısı dizisini izlemeye Burcu Biricik için başladım. Çünkü bu kızı daha bu diziden önce bile takip ediyordum. Bence Türkiye'nin en güzel kadın oyuncusu :) Birkan Sokullu'yu her ne kadar sevmesem de hakkını vermek lazım iyi oynuyor adam. Yan rollere gelince, Ahmet Mümtaz Taylan'ı Leyla ile Mecnun'dan sonra bir yapımda izlediğimi hiç hatırlamıyorum. Adam usta oyuncu tabi burada da yeteneğini konuşturuyor elbette. Melek, Hüseyin, Kaya, Nilay, Bade, Zeynep, özellikle MAHİR :) hepsi çok acayip karakterler. Bir Kore dizisinden uyarlama olduğunu senaristin adını görünce anladım. Niyetim onu da izlemek tabi çevirilerini bulabilirsem :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder