14 Nisan 2016 Perşembe

Malayani-siz Bir Gün-1


"Boş ve yararsız, saçma" demekmiş Türk Dil Kurumu sözlüğüne göre. Malayanisiz bir gün demek ise benim tanımımla şöyle bir şey oluyor. Yani 24 saat içerisinde malayani hiçbir şey yapmamak oluyor bu. Benim için bu günde neler yoktu, saymam gerekirse:

  1. Dizi-Film-Anime,
  2. Sanal ya da sanal olmayan oyunlar
  3. Sosyal hepsaplar:Instagram, Facebook, Twitter... vs vs
  4. İşimle ve dini konularla ilgili olmayan bütün kitaplar.
Geçen hafta sonu aldığım bir karar sonucunda bunları haftanın 1 gününde 24 saat boyunca yapmama kararı aldım. Bu günü de Perşembe olarak belirledim. Şansıma bu hafta Perşembe günü boş günüme denk geldi ve akşama kadar bunların hiçbirini yapmadan vakit geçirmeye çalıştım. Neler mi yaptım? :) Şöyle:
  1. Sabah kalktım ve Zumba dansını açıp sabah sporumu yaptım.
  2. Ardından paşa kahvaltısı hazırladım kendime
  3. Yemek yerken HAYALHANEM'den videolar izledim(Bu videolar İslami içerikli videolar, Youtube kanalına bir göz atmanızı tavsiye ederim.).
  4. Evde temizlik yaptım
  5. Kitap okudum 
  6. Arkadaşımla akşam yürüyüşüne çıktık
  7. Eşime daha çok vakit ayırdım, beraber akşam yemeği hazırladık
  8. Yedikten sonra birbirimize kitap okuduk, okuduğumuz şeyler üzerine düşündüm, konuştuk.
Sözün özü güzel bir gündü :)
Size de tavsiye ederim. Benim gibi bir bağımlı bile bunu başardıysa siz de yapabilirsiniz. :) Haftanın bir gününü kendiniz için güzel şeylere vesile olan işlere ayırabilirsiniz. 

2 yorum:

  1. Ne güzel bir challenge. Malayanisiz Bir Gün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçaklar olarak böyle bir günümüz olmalı haftalık bence :)

      Sil