14 Nisan 2016 Perşembe

Her Şey Fazlasıyla Dağınık


Kafam dağınık, evim dağınık ve tozlu. 
Bence ikisi de birbirini etkileyen faktörler. 
Bir yerden başlamam gerektiğini bilsem de aşırı tembellik hastalığından o başlangıç da gelmiyor bir türlü. Yazmak istedim ama ne yazmam gerektiğini bilemedim. :) 
Ben de bunu yazmak istedim. İçinde bulunduğum karışıklığı yani :) 
Plan yapmayı seviyorum. 
Bir çok iş başarmak için de planlar yapıyorum ve yapılması gerekenlerin listesini yapıyorum. Ve o listeler yapılmadığında da biriktikçe birikiyor. 
Onlar biriktikçe yapılması gereken işler de artıyor. 
Tembellik ve erteleme bir yaşa kadar günü kurtarsa da evlilikle gelen sorumlulukla beraber aşılması gereken büyük bir soruna dönüşüyor. 
İşte bu noktada da çabalamaya başlıyor insan. Son bir yılda yine de bir çok şeyi başardığımı düşünüyorum.
Hala tam rayına oturmamış olsa da bir çok şey, yola çıktığım noktadan daha ilerideyim. 
Allah izin verirse bu zamanla daha da ileriye taşınacak. 
Yani umarım :) 
Siz nasıl tertipli ve düzenli olmayı başarıyorsunuz? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder