12 Nisan 2016 Salı

Mim:Kişisel Blog Yazarları Ne Düşünüyor?


Bu blogda ilk yazımı yayımlayalı 2 ayı geçti. Fakat beni takip eden tek kişi hala benim ve bu durum nedense garip bir rahatlık veriyor bana. Kişisel not defterim gibi bir şey oldu bu blog. :) Bu durumdan henüz rahatsız değilim. Bugün karşılaştığım bir blogda mim gördüm. Ve ben de bu soruları cevaplamak istedim. :) Başlayalım madem.

1-Yakın çevrenizde ki insanlara blogunuzdan söz ediyor musunuz?
İki kişiye bahsettim şimdiye kadar. Biri eşim biri de benim için çok değerli olan iş ve oda arkadaşım. :)
2-Neden blog yazıyorsunuz?
Aslında okumayı daha çok seviyorum. Okudukça yazmak istiyorum.Sebebim bu :)
3-İlk yazınız ile son yazınız arasında nasıl bir fark var?
Bu blogdan önce birçok kez blog açtım, çeşitli konularda yazılar yazdım ve yazdığım şeyler bana yeterince mükemmel gelmeyince de bütün yazdıklarımı sildim. İlk yazımı gerçekten hatırlamıyorum :) Son yazım ise okuduğum bir kitabın yorumu hakkında. 
4-Blog yazmak normal yaşantınıza ne kattı?
Yazmak hayatımda çok şeyi değiştirdi diyemem. Çünkü öyle çok sık post paylaşan biri değilim.Ama blog okumak bana çok şey kattı. Çok fazla yeni şey öğrendim ve artık daha fazla kitap okur oldum.(Her ne kadar hala yeterli olmasa da...)
5-Yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misiniz?
Hiç önermedim, ama yazmayı seven biriyse tavsiye edebilirim.
6-  Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?
Çok sayıda blog takip ediyorum. Özellikle yazılarını beklediğim bloglar var, onlar bana ilham oluyor sanırım. Beğenerek takip ettiğim bloglar şöyle:
7-Diğer blog sahipleri ile iyi iletişim kurabiliyor musunuz?
Eskiden daha iyiydi iletişimim. Şimdilerde daha çok izleyici modundayım. Nadiren de olsa yorum yazdığım oluyor.
8-Şikayetçi olduğunuz konular var mı?
Aslında bu biraz özeleştiri gibi. Daha çok kod bilip blogumu daha zenginleştirmek isterdim.
İşte mimimiz de burada sona erdi :) Başta da dediğim gibi takip edenim yok. Ama olur da biri okursa onu mimledim diyebilirim. 







2 yorum: