17 Nisan 2016 Pazar

Günaydın 😁


Şöyle güzel bir başlangıç yapmayalı ne kadar da çok zaman olmuş. 
Her gün yorgun ve hasta hal, haliyle ruhumu da etkiliyor. 
Suratsız, aksi biri oluyorum çıkıyorum. 
Evet sıkı durun :) 
Bugün, bu sabah iyi hissediyorum. 
Bunu mide bulantımın olmamasına, uykumu iyi almama bağlayabilirim. 
Ama bütün bunların dışında da sadece iyi bir şekilde güne başladığım için de mutlu olabilirim.

Bu aralar daha az Kore dizisi izliyorum. 
Elimde yarım kalan dizileri bitirmeden yenisine başlamak bende vicdan yapıyor ama ne yazık ki o diziler de olmuyor, bitmiyor. 
Peki bu elimde sürünen diziler hangileri. 
Listem şu anda yanımda değil ama aklımda olanları şöyle yazayım.


 Ah! Ah! 
Bu dördü elimde süründü de süründü. 
Başladığım işi bitirmek istediğim ve maymun iştahlı biri olduğum için de durum böyle oldu. 
Çok fazla dizi yorumu yazan biri olmadığım için dizilere yorumunu sevdiğim birkaç sayfadan link vermek istiyorum. 
Eğer yorum, fikir istiyorsanız yardımcı olur diye düşünüyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder