2 Mart 2016 Çarşamba

Uslu Misafir

Çiçek bakmaktan hep uzak durdum yakın zamana kadar. Bir iki denemem olsa da hepsini öldürdüğüm için korkuyordum çiçek bakmaktan. Ama gördüğünüz gibi çiçek aldım yine :)
Ne bileyim sorumluluk almadan herşeyden kaçarak da yaşamın tadı çıkmaz bence. İnsan korkak olmamalı, korktuğu şeylerle ne kadar zor olsa da yüzleşmeli bence. Şöyle bir şey var çünkü, eğer korkumuz her neyse yüzleşmediğimiz zaman onunla, zamanla bu korkuyu içimizde büyütüyor ve yüzleşme korkusuyla yoruluyoruz, stres oluyoruz. Bu dediklerim sadece çiçekle alakalı da değil. Hayatın her alanında böyle. 
Yakın zamanda muhabbet kuşu da almayı düşünüyorum. Bakamam diye korkuyorum ama bu sorumluluğu almak bununla yüzleşmek istiyorum.
 Bence başarabilirim.
 Düşünsene çiçeklerden yine kaçsaydım köşe bucak, bu güzellikle tanışamazdım. :)
Bu sabah saksısını değiştirdim ve toprak ekledim. Henüz bir adı yok ve daha onunla konuşmaya da başlamadım ama yapabilirim. Size de tavsiye ederim. Stresli bir iş hayatınız varsa ve benim gibi bir odaya ya da masaya sahipseniz bence siz de çiçek ya da balık alabilirsiniz.
 Korkmayın,
korksak da korkmasak da başımıza iyi ya da kötü şeyler geliyor ve biz bunlarlın az ya da çok zamanda üstesinden geliyoruz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder