1 Mart 2016 Salı

Yeni Yaşam Alanımız

Bugün yeni kararlar alma günümdü, artık o kadar şeyi kafama takmayacağım.
İnsanların yaptığı sorumsuzluklar artık benim hayatımı o kadar da etkilemeyecek.
Bu okuldan 1.5 ayım kalmış bu süreyi işimi adam gibi yaparak geçireceğin.
Ki benden sonra gelecek insan bana küfretmesin di mi? :)
Bunlar bunlar işte :)
Bu kararları aldıktan sonra eşinme söyledim. 
Alkışlamaya başladı, gerçekten beni takdir mi etti yoksa dalga mı geçiyordu bilmiyorum.:))) 
Bu arada aslında neden yazıyorum biliyor musun :) 
Yeni klavye aldık ve bu klavyede yazmak gerçekten çok eğlenceli, ha bu arada evin içinde dekorasyon değişikliği yaptığımdan bahsetmiş miydim. 
Normalde mutfakta oturuyorduk sürekli, okulda o kadar oturur halde kaldıktan sonra gelip bir de evde sandalyede oturup kalmak ister istemez yoruyor insanı. 
Şimdi mis gibi yaşam alanımızı oturma odasına taşımış bulunmaktayım. 
İkimiz de eşya dolu bir ev istemediğimiz için, tatlı minik şeker bir oturma odamız oldu :) 
Çekyatta rahatça oturup el işlerimi rahatça yapıyorum :) 
Ve bu beni çok iyi hissettiriyor. 
Ha bu arada bugün madam antoine dizisini izlerken bizim psikologun diplomasında imza yerine Atatürk'ün imzasının olduğunu gördüm. 
Böyle bir devlet adamının imzasının izin alınmadan kullanılması bana suç gibi göründü ama izin alınmış da olabilir diyor vicdanımı rahatlatıyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder