1 Mart 2016 Salı

Kitap Okuma Şenliği-Geç olsun ama güç olmasın di mi? :)

Bu akşam yine blog arayışındayken yeni bir blog keşfettim ve tek kelimeyle bayıldım. PINUCCA'NIN KİTAPLARI adlı blogda bir kitap okuma şenliği varmış son katılım tarihi 20 Mart ama ben yine de katılmak istedim. Bu 20 günde kendimi kitap okumaya vermek istedim. Her kategoriden kitabım olmadığı için, sadece bazı kategori yazacağım. Şimdi gelelim kitap listeme:
4. Kategori: 100 Millik Yürüyüş(Bu kitabı 8 yıl önce bir dinlenme tesisinden almıştım. O gün biraz bakmış sevmemiştim, o günden beri de kitaplığımda öylece duruyor.)
6. Kategori: Gazap Üzümleri(O zaman Kaliforniya'da bölge halkını küçük düşürdüğü için yasaklanmış bu kitap)vikipeki 
8. Kategori: Gül Yetiştiren Adam(Bu şenliği görünce bütün okumadığım kitaplarımı yere döktüm, :) bu kitabı da eşime seçtirdim. İlk başladığım kitap bu oldu :) )
9. Kategori: Trendeki Kız(Bu kitabı geçen yıl sırf kapağı için almıştım, sonra Nabrut arkadaşımızın şurada bir yazısını okudum konusu dikkatimi çekti "Kızım sen bunu okumalısın." dedim, işte bu sebepten de bu kitap bu listede )
10. Kategori: Farkında mısınız?(Özkan Şenol imzalı kitabım.)
12. Kategori: Ariflerin Halleri(1606-1607 yılları arasında yazılmış bir eser, dili bana ağır geldi ama kitaplıkta vardı listeye ekledim.)
13. Kategori: Martı(Üniversitede tiyatro kulübündeyken heves edip aldığım bir kitap, belki bu sebeple okurum)
15. Kategori: Gündüzsefası(Arkadaşlarıma kitap hediye ederken aynı kitaptan kendime alma gibi bir özellikten dolayı ve Sarah Jıo'nın Mart Menekşeleri'ni de çok sevdiğim için bu kitabı almıştım. Bu listede okumak için sabırsızlandığım kitaplardan biri)
16. Kategori: Şah Sultan(Bu kitap hakkında bazı olumsuz eleştiriler aldım, okuyabilirsem okuyacağım İnşallah)
17. Kategori: Acımak(Erkek kardeşimin hediye ettiği bir kitap. Zamanında çok merak ediyordum onda varmış, bana vermişti.)
18. Kategori: Pozitif Yaşama 10 Adım(Kişisel gelişim serisinden bir kitap, aslında bu kitabı okumak istiyorum. Bana yararı dokunacağına inanıyorum.)
Ermiş(Eşimin hediyesi bu kitap, şu yazı ile de dikkatimi çekmeye başlamıştı, hadi bakalım)
Uzun Hikaye-OKUNDU(Okuldaki kitap etkinliğinde de bu kitap var, daha önce şurada bahsetmiştim.Filmini izledim bu yüzden bu kitabı da çok merak ediyorum.)
Hüyükteki Nar Ağacı(Emin olmamakla birlikte bu kitabı üniversitede hoca aldırmıştı, ama dikkatimi çekmediği için okumamıştım. Belki bu vesile ile okumuş olurum)
20. Kategori: Bin Muhteşem Güneş(Bir zamanlar çok popülerdi bu kitap hala öyle mi bilmiyorum ama benim heniz ilgimi de çok çelmiş değil)
Eşref Saati(Dürüst olmak gerekirse bir arkadaştan ucuz diye satın aldığım bu kitap neyi anlatıyor hiçbir bilgim yok.)
Ateşin Büyülü Dansı(Konya'da bir kitap fuarında aldım bu kitabı, ilgimi çekmesinin sebebi ise bu küçük kızımız hala bir öğrenci)
İlkbahar Rüyası(Hatay'dan hediye gelen bir kitap )
21. Kategori: Pinhan(Ne zaman ve neden aldım bilmiyorum ama Elif Şafak artık beni cezbetmiyor. Okur muyum bilmiyorum)
Mesnevi Terapi(PDR mezunu olarak bu kitaba ilk görüşte aşık oldum. Merak ediyorum, okumak istiyorum :) )
Ladikli Ahmed Ağa(Ladik Konya'da bir yer, bu zat ise Allah dostu diye nitelendirilen zatlardan, eşimin hediye ettiği bu kitap okunmaya değer diye düşünüyorum.)
Keşke Ben Uyurken Gitseydin(Bir aralar Dizüstü Edebiyatı serisi bayağı dikkatimi çekiyordu. Dili oldukça sade oluyor genelde. )
Sen Yokken Yine Yanlış Yaptım(Bir önceki kitap gibi bu da Dizüstü Edebiyatı serisinden aynı kişi yazdı sanırım. Okunabilir)
22.Kategori: Od(Son seriyi İskender Pala kitapları olarak belirledim kitap hakkında en ufak bir fikrim yok)
Kırk Güzeller Çeşmesi(40 Hadis üzerine bir kitapmış)
Tavan Arası
Babil'de Ölüm İstanbul'da Aşk(Lisede bir arkadaşım bu kitabı okuyup çok beğendiğini söylemişti. Ne zaman aldım bilmiyorum ama bu da bekleyen kitaplarım arasında.

Bu da fotoğraflısı :)


4. Kategori: Kaç şenliktir listenize alıp alıp da okuyamadığınız o kitap (Şenliğe ilk kez katılanlar içinse kütüphanelerinde en uzun süredir okunmayı bekleyen o kitap).
100 Millik Yürüyüş-Sander A. Flaum & Jonathan A. Flaum & Mechele Flaum
6. Kategori: Yasaklanmış bir kitap.
Gazap Üzümleri-John Steinbeck

8.Kategori: Başkasının sizin için seçtiği bir kitap.
Gül Yetiştiren Adam-Rasim Özdenören
 9.Kategori: 2015 yılında çıkan bir kitap
Trendeki Kız-Paula Hawkins

 10.Kategori : Yazarından imzalı veya yazarından imzalı olmasını isteyeceğiniz bir kitap
Farkında mısınız?-Özkan ŞENOL

12.Kategori : Siz doğmadan en az 250 yıl önce yazılmış bir kitap.

Ariflerin Halleri- İmam-ı Rabbani
 13.Kategori : Hem beyaz perdeye aktarılmış hem de tiyatroya/müzikale aktarılmış bir kitap
Martı-Anton Çehov
 15.Kategori :Romantik türde bir kitap.
Gündüzsefası-Sarah Jıo
 16.Kategori :Karakterlerinden birinin bulunduğu kitaba isminde geçtiği bir kitap.
Şah Sultan- İskender Pala
 17.Kategori :Size hediye gelen bir kitap.
Acımak-Reşat Nuri Güntekin
 18.Kategori :150 sayfadan kısa 4 kitap
1-Ermiş-Halil Cibran
2-Pozitif Yaşama On Adım-Dr. Windy Dryden

3-Uzun Hikaye-Mustafa Kutlu

4-Hüyükteki Nar Ağacı-Yaşar Kemal
20.Kategori :Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap.
1-İlkbahar Rüyası

2-Ateşin Büyülü Dansı-İrem Türkeli

3-Eşref Saati-Şevket Rado

4-Bin Muhteşem Güneş-Khaled Hosseını
21.Kategori :İsmi bir kelimeden, iki kelimeden, üç kelimeden, dört kelimeden, beş veya daha fazla kelimeden oluşan birer kitap.
Pinhan-Elif Şafak

Mesnevi Terapi-Nevzat Tarhan

Ladikli Ahmed Ağa-Mustafa Özdamar

Keşke Ben Uyurken Gitseydin-French Oje

Sen Yokken Yine Yanlış Yaptım-French Oje

22.Kategori :Kendinizin belirleyeceği bir temaya uyan dört kitap.
Od-İskender Pala

Kırk Güzeller Çeşmesi-İskender Pala

Tavan Arası-İskender Pala

Babil'de Ölüm İstanbul'da Aşk-İskender Pala



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder