11 Şubat 2016 Perşembe

Tığ İşi Kalemlik-1

Hafta sonu Konya'dan kendime teni tığ ve pamuk iplik aldım(lacivert).
Bu aralar yine merak sardım bu tür işlere.
Dün ne yapayım ne edeyim derken internette tığ işi kalemlik diye arattım, karşıma çıkan ilk sayfada bir kalemlik gördüm yapılışı kolay pratik de üstelik.
Dedim yapayım.
Dediğim sayfa şurada
Burada iki renkli tarif edilmiş ama benim elimde aynı tür iptan tek renk olduğu için tek renk yapacağım gibi.
Başladım şimdilik güzel gidiyor.
Yakında resimleri de atarım bakayım biraz daha öreyim de hele :)

EDİT 1:

Acemilikle devam ediyoruz. :) 

EDİT 2:


Örülecek yerleri de tamamladım iş geldi dikiş aşamasına fermuar alıp onu da tamamlamayı düşünüyorum. Son defa da bitmiş halini paylaşırım diye düşünüyorum.:) Kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder