11 Şubat 2016 Perşembe

Güneşli Günler

Depresif ruh halimden çıkmış durumdayım. 
Aslında dün geldim kendime biraz daha. 
Bunda sabah biraz daha uyumanın, okula yürüyerek gelmenin ve tabi güneşli bir günün olmasının da etkisi büyük. 
Başka sebeplerim de var tabi; mesela bende öfke duygusu uyandıran bazı insanlar çalıştığım yerde yoktu ve son yazımda vardığım sonuç elbette...
Anlayacağın,ya hepsi birden ya da sadece biri benim kendime gelmeme sebep oldu ama hangisi olduğunu bilemiyorum tabi :) 
Her neyse uzun lafın kısası düzeldim an itibariyle. 
Hatta dün öğle arası eve gidip evi havalandırıp temizlik bile yaptım :) 
(Bu benim için bir devrim : ) ) 
Öğleden sonra eve gidince de aynı şekilde yemekten sonra eşim arkadaşlarına gitti ben de o arada kendimi ev işlerine verdim, neden böyle yaptım ben de bilmiyorum ama güzel oldu :) 
Sabahtan akşama yoğun çalışan bir bayan olarak evimi tertip ve düzende görmek bana ilaç gibi de geldi. 
Her zaman dünkü gibi enerjim de olmadığından bu ilaçı iyi kullansam güzel olacak. 

Aslında kafamda kendime dair yazmak istediğim çok şey var ama nereden başlayacağım da bilmiyorum. 
Karadenizli olduğumdan mı bilmiyorum ama ani ruh değişimlerim çevremdeki insanları yoruyor ben bunun farkına da varıyorum ama elimden bir şey de gelmiyor. 
Ne bileyim herhangi birşeye anında sinirlenip 5 dk sonra sakinleşip ardından bi 5 dk sonra tekrar çok daha başka bir ruh hali içerisine girebiliyorum. :) 
Galiba duygularımı hemen belli ettiğim için biraz sıkıntı oluyor. 
Ne yapayım ben böyleyim ama bu konu üzerinde biraz da düşüneceğim. 
Bakalım belki bulurum bir çözüm. 

İşte öyle, yağmurlu bir günden güle güle diyorum :) 
Ama sıkıntı yok, ruh hali kötüyse hava bahane iyiyim bugün. 
Müfettişlerin gelme ihtimali varmış bir sürü de eksiklik var ama bakalım, başlayayım kıyıdan köşeden biraz biraz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder