10 Şubat 2016 Çarşamba

Depresif Ruh Halim Aynen Devam...

Resul Dindar-Hoşgeldin
Şeytan sarmış bedenimi, düşüncelerimi galiba. Yoksa bu depresiflik hali sadece yaşadıklarımdan olamaz. İnsanız elbet mutsuz günlerimiz de olmalı değil mi? Yoksa mutluluk da tatsız tuzsuz olur  bilirim. Fakat neden bu halim yine? Nerede yanlış yapıyorum? Hayırlısı buymuş, yaşadıklarımın elbet bir sebebi var diyorum da niye hala kara bulutlar tepemde? :( Çok acizim çok, güçlü falan değilim (değiliz) aciz olduğumu mu fark ettim bir kez daha? Bu yüzden mi canım acıyor. Yoksa hala o haksızlık, adaletsizliklerle dolu dünyanın içindeyim diye mi böyle? Ayran kovasına düşüp de ilk pes eden kurbağa gibiyim sanırım. Her şeyden çektim elimi eteğimi. Neden? Çabalarımın boşa gittiğini gördüğüm için elbette. Hm... ya da nasıl olsa artık iki ayım kaldı buraya ait değilim diye düşündüğüm için mi? Bak bu ikincisi de olabilir
Nu - MAN O TO
Şimdi bi düşünüyorum da, nasıl olsa gideceğim diye tembellik yapıyorum doğru mu???? Boş durunca da kusurlar daha çok batıyor gözüme ve daha çok rahatsız ediyor beni belki de. Bir şeylerle meşgul olsam zaten bu tür konuları düşünecek zamanım da enerjim de olmaz üstelik. Tabi bu bir bastırma tekniği. Toplumda belli bir yere gelip de adaletsizliği arkalarını almış insanlar beni öfkelendiriyor. ÖFKE!!!!! Şeytandandır! Öyleyse bu öfke hem sana hem çevrene en önemlisi de ruhuna zarar. Peki bu öfke hali nasıl geçebilir ki? Dua ederek. Tabi ya..... Bir keresinde yine böyle kapana kısılmış durumdaydım, insanlarla yaptıkları yanlışlarla çok fazla uğraşır olmuştum( sanki ben mükemmelmişim gibi) öfke ve nefret sarmıştı tüm beyin hücrelerimi. Sonra şu an hayat arkadaşım olan insan, o zamanki erkek arkadaşım. "O kişi için dua et. Onu Allah yarattı unutma. Nefret etmemelisin." dedi.Tabi o zaman bu dediğini yapmış mıydım, evet dua etmiştim ama içimde hazmedemediğim şeyler vardı. Söyleyemediğim şeyler vardı ve onlar da içimde kaldı. Bana zarar. Şimdi de benzer konu. Karşımda bir insan ya da bu sefer birden fazla insan var ve ben alacağım cevaptan, söylediğim şeylerin sonuçlarından, korktuğum için susuyorum. Sonra ne mi oluyor İŞTE KARŞINIZDA BEN ...
Ali Atay - Of
Konuşsam ya bu sefer, en fazla ne olabilir ki? Korkak insanlar gibi arkadan konuşmaya devam edince ne oluyor ki? Zarar yine bu küpe değil mi? Gerçi söyledim. "Emir böyle yapacak bir şey yok." "!'^+%&/()  Saçımı başımı yolmak istiyorum. En iyisi dua etmek. Adaleti insanlarda aramak hata zaten, O'nun adaletine güvenip, "O bilir işini vardır elbet bunun da bir sebebi" deyip duaya devam etmek. Çünkü bu mesele ruh meselesi onu Dünya'da aramak hata. Allah'ım sen o kullarını ıslah et Ya rabbim. O insanların yanlışlarını göster onlara da, daha fazla şeytana kapılmadan çekip çıkarsınlar kendilerini bu bataklıktan. Allah'ım sen her şeyin en iyisini, en hayırlısını bilensin. Sana sığındım, senden başka gidecek kapım da yok üstelik. Yol göster bana, benim için en hayırlısını nasip et bana ve bu içinde bulunduğum sıkıntıdan kurtar beni Allah'ım.



3 yorum:

  1. Amin, amin, amin. Ne güzel dualar... Daraldığın her an İnşirah ferahlığı versin Rabbim gönlüne.

    YanıtlaSil
  2. Amin, amin, amin. Ne güzel dualar... Daraldığın her an İnşirah ferahlığı versin Rabbim gönlüne.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım. Gelecekten bakan kişi olarak şimdi değerlendiriyorum da, o beni sinirlendiren kişilerin yaptıkları yanlarına kar kalmamış. Zaman ilacı galiba çok şeyin.

      Sil