2 Ocak 2018 Salı

2018 Hedeflerim Neler?

2017 Hedeflerimi görmek için :)

Bu yıl hedeflerimi biraz daha düşük tutma niyetindeyim. Hayatımda öngöremediğim değişiklikler oluyor. Bu yüzden de yılın ilk yarısı kadar zamanda gerçekleştirebileceğim hedefler koymak istiyorum.

Kitap Hedefim

2017 yılında 17 kitap bitirmişim. Bu yıl için hedefim 9 kitap okumak. Umarım daha fazla olur ama yılın yarısını baz alarak hedef yazınca böyle oldu :)
Çeşitli kitap okuma etkinliklerine de katılıyorum ve hoşuma giden olursa katılmaya da devam etmeyi düşünüyorum.

Film 
Geçen yıl 72 film izlemişim. Bu yıl 30 film olsa bana yeter.


Dizi
Elimde yarım kalmış diziler olmak üzere 8 Kore Dizisi izleyebilirim
Bunun yanında  Kore dışı 1 yabancı dizi ve 3 de Türk Dizisi izleme hedefim var.

Bir hedef yazısında olması gerekenden çok daha düşük hedeflerim olduğunun farkındayım. 2018 yılı benim için daha önce tecrübe etmediğim bir dizi olaylar içerecek gibi. Yılın bu dönemi çeşitli rahatsızlıklarla uğraşmak zorunda kalacak gibiyim. :) Bu halimize de hamdolsun, şikayet etmiyorum. Ama işte farklı bir düzen olacak gibi. :) Bakalım Nasıl bir yıl olacak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder